Afgehouden van bijbellezen

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Ik verlang zo naar God. Ik lees elke dag het bijbelleesrooster van de stichting Schreeuw om Leven. Maar ik ervaar allemaal gedachten en gevoelens in mij die mij van het Bijbellezen willen afhouden. Ik word hier knettergek van. Wat kan ik het beste doen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl

2 reacties
CorsdeKort
Mij hebben de toespraken van Henk Binnendijk geholpen wat dat betreft bijvoorbeeld:
https://www.youtube.com/watch?v=Bt6lMNWZj1A
Sammie2016
Gewoon elke dag weer de Bijbel pakken en verder lezen waar je bent gebleven.
Dat is ook Gods raad kijk maar in Psalm hfdst 1 .....
Gelukkig de mens die niet volgens het advies van slechte mensen wandelt,
die niet op het pad van zondaars staat
en die niet bij spotters zit.
2 Hij vindt vreugde in de wet van Jahweh
en leest zijn wet met gedempte stem, dag en nacht.
3 Hij zal zijn als een boom geplant aan waterstromen,
een boom die op de juiste tijd vrucht draagt,
waarvan de bladeren niet verdorren.
Hij zal slagen in alles wat hij doet.

Als iemand succes wil hebben in het leven en gelukkig wil worden dan kan hij/zij niet zonder Gods raad in acht te nemen.