Wel levendgemaakt maar Christus nog niet kennen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Aan kand. Jansen. laatst zat ik bij een doopdienst. De dominee preekte uit Psalm 8. Na de toepassing ging hij uitleggen dat de mens in de ontdekking van zijn zonden al levendgemaakt is in Christus, maar Christus nog niet kent en dat hij daarna zijn doodstaat pas inleeft en nog voor de zaak staat om vervolgens nog gerechtvaardigd te moeten worden. Klopt dat?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl