Zonde tegen de Heilige Geest

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Als je zonde tegen de Heilige Geest hebt gedaan kun je niet meer bekeerd worden. Maar hoe weet je of je zonde tegen de heilige Geest gedaan hebt?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Gebruik de zoekfunctie bovenaan deze site om diverse artikelen over dit onderwerp te vinden.

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl