(...) Nu ben ik nog steeds helemaal weg van haar en spreek haar soms op msn of d...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb een probleem. Mijn verkering is na twee jaar uitgegaan en dat is nu ongeveer tien maanden geleden. Omdat zij niet meer van mij hield. Nu ben ik nog steeds helemaal weg van haar en spreek haar soms op msn of door de telefoon. Maar dan komt alles weer boven en mis ik haar vreselijk. Is dat niet vreemd na tien maanden? Nu hebben we afgesproken om binnenkort weg te gaan met tweeën. Nu hoop ik dat ze dan terugkomt op haar besluit omdat we elkaar ook al zolang niet meer hebben gezien. Maar wat als dat nou niet gebeurt en ik nog verder wanhopig raak? Is dit verantwoord?

Antwoord: Als je elkaar dan voor het eerst weer zo samen spreekt, begin dan niet meteen over het weer opnieuw krijgen van verkering met haar. Daar overrompel je haar misschien alleen maar mee. Praat eerst eens met elkaar hoe het de afgelopen tijd is gegaan. Heb belangstelling en interesse, maar praat dus die eerste keer niet meteen over het weer opnieuw krijgen van verkering. Ga er vooral heel erg teer mee om.

Alie Hoek-van Kooten

Antwoord

Ik heb een probleem. Mijn verkering is na twee jaar uitgegaan en dat is nu ongeveer tien maanden geleden. Omdat zij niet meer van mij hield. Nu ben ik nog steeds helemaal weg van haar en spreek haar soms op msn of door de telefoon. Maar dan komt alles weer boven en mis ik haar vreselijk. Is dat niet vreemd na tien maanden? Nu hebben we afgesproken om binnenkort weg te gaan met tweeën. Nu hoop ik dat ze dan terugkomt op haar besluit omdat we elkaar ook al zolang niet meer hebben gezien. Maar wat als dat nou niet gebeurt en ik nog verder wanhopig raak? Is dit verantwoord?

Antwoord: Als je elkaar dan voor het eerst weer zo samen spreekt, begin dan niet meteen over het weer opnieuw krijgen van verkering met haar. Daar overrompel je haar misschien alleen maar mee. Praat eerst eens met elkaar hoe het de afgelopen tijd is gegaan. Heb belangstelling en interesse, maar praat dus die eerste keer niet meteen over het weer opnieuw krijgen van verkering. Ga er vooral heel erg teer mee om.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid