Zondagopname in het ziekenhuis (2)

Redactie Refoweb | Geen reacties | 07-10-2017| 09:51

Vraag

Mag ik een vervolgvraag stellen op 'Zondagopname in het ziekenhuis' ? Ik ben niet de vraagsteller, maar waarom “onderworpenheid aan de arts?” Dat begrijp ik niet goed. Goed, hij moet wel opereren dan en soms kan het niet anders en dan moet je op zondag gaan. Maar dat voelt niet echt als “onderworpenheid” aan hem, maar aan de situatie op zich.


Antwoord

Goed lezen. In het antwoord staat niet dat de patiënt zich moet onderwerpen aan de arts, maar aan zijn argumenten als er geen andere mogelijkheden zijn dan opname op zondag.

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
2818 artikelen
Redactie Refoweb

Bijzonderheden:

Mailadres: vragen@refoweb.nl


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

1 op de 1000 naar de hemel

In deze vraag zei iemand dat ze op internet had gelezen dat slechts 1 op de 1000 mensen naar de hemel gaat en de rest naar de hel. Klopt dat?
Geen reacties
06-10-2014

Alleen de uitverkoren delen in het verbond

Ds. G. A. van den Brink, uw standpunt over de doop/verbond is me nog niet helemaal duidelijk en waarschijnlijk moeten we concluderen dat we een verschil van inzicht hebben wat past binnen de bandbreed...
Geen reacties
06-10-2023

Kiezen voor ouders of vriendin

Naar aanleiding van het feit dat ik als man van richting de 40 een langere periode een relatie heb met een dame die een stuk jonger is, heb ik een vraag. Wij hebben een goede verstandhouding en we wil...
Geen reacties
06-10-2025
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag