Energetix armband

Redactie Refoweb / 2 reacties

Vraag

Omdat ik last heb van bepaalde chronische klachten is me door iemand een energetix armband aangeraden. Die clusteren bepaalde bloedcellen en daardoor verdwijnen je klachten. Echter, ik vind dit nogal vaag allemaal, temeer omdat ik bij wat rondsnuffelen op websites ook kettingen tegenkwam met Boeddha erop. Heel erg gestudeerd heb ik niet, ook me niet in het occulte verdiept over wat dit inhoudt, vandaar dat ik jullie mijn vraag stel. Hoe zit het nou met zo’n armband en magische krachten? Kun je echt iets in je hebben wat zo’n satanische vervloeking van de duivel is waardoor je bevrijdingspastoraat nodig hebt?

Antwoord

2 reacties
mortlach
Je wilt toch niet dat je bloedcellen gaan klonteren? Dat heet toch gewoon een embolie?

Het is altijd hetzelfde met dit soort dingen: of er wordt gewerkt met het supervage woord "energie" en dat kan werkelijk waar alles betekenen of ze zeggen dat het magnetisch is en omdat je bloedcellen ijzer bevatten, werkt het dan. Leuk weetje: het ijzer in je bloed is juist van een niet-magnetische variant.

Chronische klachten hebben is heel zwaar en ik wens je sterkte, maar ik zou mijn geld niet weggooien aan veel te dure zooi die toch niet werkt. Ga dan liever een keertje extra naar een echte arts/therapeut.
Marisa
Volgens mij gaat het hier over 2 verschillende zaken:

1. de magnetische armband en de eventuele werking ervan

en

2. de vraag of iemand zo occult belast kan zijn dat hij of zij bevrijdingspastoraat nodig heeft.

Of zie ik dat niet goed?