Dino's

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Wanneer zijn de dinosaurussen uitgestorven?

Antwoord

Terug in de tijd

Zelf ben ik twijfelaar van karakter (kwam ik achter) en vandaar deze volgende vraag. Ik (19) heb paar maand geleden jongen leren kennen. Vanaf het eerste moment klikte het. We konden uren praten. Dire...
4 reacties
Wat zijn de kenmerken van een zuivere prediking? Ik haal zelf nl. altijd het beste er maar uit, maar doe ik God dan niet te kort in Zijn doel met mij? Misschien wilde Hij me iets anders zeggen dan wat...
Aan ds. G. A. van den Brink. Onlangs hield u deze lezing (zie onder) over wet of evangelie bij Geloofstoerusting: Opnieuw erg verhelderend, maar op een enkel punt toch ook wel verwarrend. U zei dat ...