Spierwit licht

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Vijf jaar geleden las ik het boek van Jozef Rulof, “Een blik in het hiernamaals.” Op het einde van het boek was het zoontje van Rulof gestorven en opgevoed door de engel Lydia. Ik was zo onder de indruk dat ik op hetzelfde ogenblik een geur van bloemen in de woonkamer vaststelde en er werd een spierwit licht boven mijn huis waargenomen. Dat heeft zo drie dagen lange elke avond geduurd. Zijn er nog zulke waarnemingen?

Antwoord

Jozef Rulof stond onder andere bekend als medium en werd geleid, zoals hij zelf beweerde, door twee astrale wezens: meester Alcar en meester Zelanus. Zijn fantasierijke leer is vooral occult, evenzo zijn boeken. Bovendien was zijn rassenleer uitermate verwerpelijk. Als er al sprake is geweest van een wit licht, dan geeft de Bijbel duidelijk aan wat dit geweest kan zijn: satan die zichzelf verandert in een engel van het licht (2 Kor. 11:13-15). Mocht je het boek nog in huis hebben, dan is de kliko daarvoor de beste verdwijnplek, of de allesbrander natuurlijk. Verder adviseren wij je met klem, je te wenden naar Jezus Christus, die het Licht van deze wereld is en Hem, door middel van geloof en bekering, aan te nemen als je persoonlijke Redder en Zaligmaker.

Tags in dit artikel:

occult