Kerkdienst beluisteren

Ds. J.D. Heikamp / 5 reacties

Vraag

Vraag aan dominee Heikamp. Ik zit met een probleempje tijdens het voetbal. Ik zou graag eens willen luisteren naar wat jullie in de kerk te vertellen hebben, alleen voetbal ik altijd op zondag. Zijn er ook kerkdiensten buiten de zondag?

Antwoord

In kerkbodes en op de site Kerktijden van het Reformatorisch Dagblad kunt u iedere week vele honderden gemeenten opzoeken wanneer en waar er kerkdiensten gehouden worden, zowel op de zondag als doordeweeks. Op zoek dus.

Hartelijke groeten,
Ds. J. D. Heikamp

5 reacties
Samanthi
Goed antwoord ;+)
Ds Heikamp heeft zich niet uit de tent laten lokken.
sydneylover
Als deze vraag echt serieus bedoeld was dan eet ik mijn schoen op :-)
Race406
Chapeau voor ds. Heikamp!
Ik moet eerlijk zeggen: Hij is de laatste jaren erg in mijn achting gestegen!
M71
Haha, goed gekeept dominee!
bouwmanjr
U bent welkom hoor, Bij ons zijn zondags de diensten 9.30 u en 14.00 u.
U kunt de kerk vinden aan de gemeente weg te Staphorst.
Namelijk de Hersteld Hervormde Gemeente.