Consulentschappen Gereformeerde Gemeenten

Ds. H. Paul / Geen reacties

Vraag

Hoe worden consulentschappen binnen de Ger. Gem. verdeeld? Onze consulent vertrekt naar een andere classis. Bepaalt de classis waaruit hij vertrekt wie onze nieuwe consulent wordt of beslist onze kerkenraad dit?

Antwoord

Beste vraagstel(ler)ster,

De classis beslist erover wie de nieuwe consulent worden zal inplaats van de vertrekkende consulent. Hij treedt op in naam van de classis en neemt de daarbij behorende taken over van zijn voorganger, zoals de bediening van het Heilig Avondmaal, enz.

Hartelijke groet,
Ds. H. Paul

Tags in dit artikel:

Gereformeerde Gemeenten (GerGem)