Moe na bloeding

drs. P. C. Hildering / Geen reacties

Vraag

Onlangs heb ik een Perimesencefale bloeding doorgemaakt. De bloeding is weer opgelost in het lichaam. Maar ik ben snel moe als ik iets doe. Hoe komt dat?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Het zal een heftige periode en ervaring zijn geweest. Gelukkig is het goed afgelopen, althans zo lees ik de vraag. Nu is er alleen nog de moeheid of mindere conditie. Op zich is dat niet vreemd. Uitgaande van het gegeven dat wat je hebt meegemaakt je van al je reserve heeft beroofd. Mogelijkerwijs kan er ook nog wat onzekerheid meespelen of angst voor herhaling, maar het gegeven zelf kost je je conditionele reserve. Het is dus niet vreemd als het herstel wat langer duurt (soms wel een jaar). Natuurlijk kunnen ook bijkomende zaken (vitamine tekorten en dergelijke) het herstel vertragen en/of de klacht versterken. Zelfs een situatieve depressie kan dat. Al met al dus toch ook iets om eens te bespreken met je specialist of huisarts.

Drs. P. C. Hildering

drs. P. C. Hildering

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Urk
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Dokter Hildering is op 15 januari 2021 overleden.

Tags in dit artikel:

moe