Lange vraag

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik ben een jongvolwassen man en pas getrouwd. Ik ben Christelijk Gereformeerd opgevoed en dus als kind gedoopt. Ik heb mijn leven lang geleefd naar de begeerte van mijn hart... Enz. enz.

Antwoord

Beste vraagsteller. We hebben vijf kantjes A4 van je ontvangen met je levensbeschrijving, zonder daarin een vraag. Mocht je een vraag (vragen) hebben, wil je die dan kort en kernachtig samenvatten s.v.p. Een andere optie is dat je dit lange verhaal persoonlijk voorlegt aan onze Refowebpaster en met hem via mail verder spreekt.