Plekje op huid

M. M. Methorst / Geen reacties

Vraag

Ik heb een ronde plek op mijn lichaam: doorsnee van 1 cm. Huisarts denkt aan eczeem. Bij mijn weten heb je bij eczeem jeuk. Hier heb ik echter geen last van. Het plekje voelt alleen maar ruw aan. Verder niets. Zou het een vorm van huidkanker kunnen zijn?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Mocht u nog vragen hebben rondom de plek op uw huid, of zoals ik het proef, het toch niet vertrouwt, dan wil ik u toch adviseren om weer contact op te nemen met de huisarts en daar uw twijfels/zorgen te bespreken. Alleen uw huisarts kan de plek op uw huid beoordelen en daarbij een goed advies geven.

Met vriendelijke groet,
Martijn Methorst

Tags in dit artikel:

huid