HSV-Studiebijbel

drs. L. B. C. Boot / Geen reacties

Vraag

Aan het HSV-bestuur. Op dit moment is er van de HSV-jongerenbijbel een applicatie beschikbaar. Zijn er nog plannen om ook iets te ontwikkelen voor de HSV-studiebijbel? Voor mij persoonlijk zou deze meer dan welkom zijn.

Antwoord

Beste vraagsteller,

Hartelijk dank voor je vraag. Het is inderdaad zo dat de HSV-Jongerenbijbel als applicatie beschikbaar is voor mobiele apparaten die draaien onder Android. Op dit moment wordt de applicatie doorontwikkeld voor toepassing op iOS-toestellen, zodat de Jongerenbijbel ook te lezen is op een iPad of een iPhone.

Wat betreft de HSV-Studiebijbel is het nog niet helemaal duidelijk. De bestanden die gebruikt zijn voor de gedrukte editie zijn dusdanig geprogrammeerd dat er eenvoudig ook een digitale editie van te maken is. Op dit moment is er nog geen beslissing genomen door de uitgever wanneer hij de HSV-Studiebijbel digitaal wil uitbrengen. Mijn inschatting is dat er op termijn ook een digitale editie wordt uitgebracht, maar wanneer dat zal plaatsvinden is nog niet bekend.

Met vriendelijke groeten,
Ds. L. B. C. Boot