Op niks uitgelopen

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Al enkele maanden heb ik het verlangen met een bepaald meisje een relatie aan te gaan. Tot op heden is dit op niks uitgelopen, door diverse omstandigheden. Ik heb het daar heel moeilijk mee, mede omdat ik soms het gevoel krijg dat het wel Gods weg is die ik volg. Hoe moet ik hiermee omgaan?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Er zullen redenen zijn naast wellicht omstandigheden, dat een relatie op niks uitloopt. Ja, daar mag je het moeilijk mee hebben. Misschien is het nieuw(st)e boekje van Nico van der Voet met de fraaie titel “’t Is uit!” een aanrader voor je. (Download gratis!)

Verder kan ik niet zoveel met deze korte mededelingen... Schrijf nog eens wat uitgebreider, zodat ik wat handvatten krijg voor een reactie!

Marijke Rots