Boekje van ds. C. J. Droger

Ds. C.J. Droger / Geen reacties

Vraag

Ds. Droger, waar kan ik zes exemplaren van uw boekje “Dichterbij het einde” bestellen?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Bedankt voor uw vraag. Ik vermoed dat u twee dingen door elkaar haalt. De titel die u noemt is van een boekje van ds. R. van Kooten. Misschien was u kortgeleden bij de lezing die ik verzorgde en die deze titel droeg. Het boekje dat ik schreef, heet: “Zo wil ik het als mijn sterven daar is.” Dat is op het volgende adres te bestellen: Centraal Bureau Cedrah, Barbizonlaan 1, 2908 MA Capelle a/d IJssel, tel. 010-2075858, e-mail: receptie.centraalbureau@cedrah.nl

Hartelijke groeten!
Ds. C. J. Droger