Als je een gekantelde baarmoeder hebt. Is het dan moeilijker om zwanger te raken...

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Als je een gekantelde baarmoeder hebt. Is het dan moeilijker om zwanger te raken?

Antwoord

Voor zover ik weet heeft een gekantelde baarmoeder geen invloed op de zwangerschapskans. Antwoord met een heel klein voorbehoud. In ieder geval staat een gekantelde baarmoeder niet in het rijtje anatomische oorzaken van verminderde vruchtbaarheid.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

medisch