Behoefte aan pastoraal gesprek

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb vreselijke dingen gedaan in het verleden en heb behoefte om dit uit spreken naar een predikant of ouderling, zodat ik ook mijn vragen kan stellen. Niet als hulpverlener, daar ga ik al naar toe, maar voor pastorale hulp. Ik durf er echter niet over te spreken met een ambtsdrager uit mijn gemeente. Soms denk ik weleens: leefde Paulus nog maar, die zou als de grootste der zondaren mijn verhaal wel aankunnen. Zijn er ook ambtsdragers uit andere gemeenten die openstaan voor een gesprek? Bijvoorbeeld uit de HHK of aanverwant kerkgenootschap? Zou Refoweb me in contact kunnen brengen met zo iemand?

Antwoord

We hebben een pastor gevonden die met je wil praten. Je kunt zijn emailadres opvragen via vragen@refoweb.nl