Natte onderbroek

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Ik ben een jongen van 15 jaar en ik heb iedere dag een natte onderbroek, ik denk een zaadlozing. Dat heb ik al een hele tijd. Ik merk soms ook dat mijn zaadballen opgezwollen zijn. Het is geen natte droom, want het gebeurt overdag. Hoe komt dat? En wat kan ik er aan doen?

Antwoord

Wanneer je onderbroek niet nat is door urine, dan moet het eigenlijk wel door een zaadlozing komen, ik kan niet zo snel iets anders bedenken. Dat kan ook overdag en is wel een variant op een natte droom. Belangrijk is dan of je ook overdag seksueel opgewonden bent. Wanneer dat niet zo is, dan begrijp ik het niet helemaal, en lijkt het me goed een keer bij de huisarts langs te gaan.

Drs. N. van Wolswinkel

Tags in dit artikel:

dromentestikel