Gideon

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Uit welke stam komt Gideon?

Antwoord

Zie voor het antwoord deze url.

Terug in de tijd

Ik zou graag een vraag stellen aan ds. G. A. van de Brink naar aanleiding van de lezing over het evangelie zonder kleine lettertjes. Ik kom zelf oorspronkelijk uit de Gereformeerde Gemeenten en herk...
Ik ben een jonge vrouw van 21 en ik ben lid van de Gereformeerde Gemeenten en gedoopt als kind. Rond mijn 20e leerde ik evangelische mensen kennen. Ik ben uiteindelijk regelmatig naar hun diensten geg...
Aan een predikant uit de GKV. Als ik Jakobus 2:24-25 lees: "U ziet dus nu dat een mens uit werken gerechtvaardigd wordt en niet alleen uit geloof. 25 En is Rachab, de hoer, niet op dezelfde manier uit...