Boeken over rouwverwerking

Redactie Refoweb / 1 reactie

Vraag

Ik reageer naar aanleiding van de vraag over rouwverwerking. Wij zijn bezig met het opzetten van een website voor alleenstaanden en willen na opening medio mei een aantal boeken in ons assortiment opnemen. Kunt u m.b.t. rouwverwerking ons een aantal boeken aanbevelen die volgens u als goed en christelijk bestempeld kunnen worden over dit onderwerp?

Antwoord

In dit antwoord en de reacties bij de vraag staan diverse boektitels vermeld. Verder kan deze vraag ook in ons forum aan de orde gesteld worden.

1 reactie
zwaluw
'Over troosten en verdriet' van dr. W. ter Horst, Kampen 1992, heeft een waardevolle en originele kijk op deze materie.

Mooi initiatief van jullie!