Buikpijn van jongen

C. M. Chr. Rots - de Weger / Geen reacties

Vraag

Ik ben echt heel erg verliefd op een jongen, maar ik weet niet of hij dat ook op mij is! Ik ken hem al erg lang en eigenlijk ben ik ook al heel lang op hem verliefd. Alleen zie ik hem bijna nooit. Hij woont in Limburg en ik in Rotterdam! Mijn hele familie woont in Limburg, hij is geen familie. Ik weet niet eens of hij al een vriendin heeft. Ik lig er 's nachts van wakker en ik krijg er buikpijn van. Ook ben ik echt heel erg verlegen en ik heb nog nooit een vriendje gehad. Ik ben er ook nog achter gekomen dat mijn zusje (twee jaar jonger dan hem en mij) ook op hem verliefd is. Tijdens de kerstvakantie ben ik ik ook met hem op wintersportvakantie geweest en we hebben samen nieuwjaar gevierd. Ik ben wanhopig en ik durf hem niet te vragen. Ik kan hem ook niet uit mijn hoofd zetten. Wat moet ik nu doen?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Nou zeg, als hij meegaat op wintersportvakantie en je hebt samen nieuwjaar gevierd dan kun je toch wel een inschatting maken of hij jou aardig vindt? Hij zal dat toch niet doen als hij je níét ziet staan?! Vraag eens aan je zusje -die nog in Limburg woont?- of zij iets meer van hem weet. En anders kun je natuurlijk gewoon een kaart vanuit Rotterdam sturen met de groeten en een bedankje voor de (fijne) tijd die je onlangs met hem hebt doorgebracht. Misschien kom je zo (opnieuw) in contact. Je wanhopig voelen brengt je in ieder geval niets verder en wakker liggen helpt ook al niet!

Sterkte, hoor,
Marijke Rots

Tags in dit artikel:

verliefdheid