Schaamhaar scheren

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag die ik met een bepaalde schroom stel, maar ik durf er niet zo goed met anderen over te praten omdat ik er me er voor schaam. Het haar op je benen mag je scheren, maar hoe zit dat met schaamhaar? Voor mijn gevoel hoort dat toch een beetje bij een vrouw. Terwijl ik wel eens het idee heb en van sommige gemerkt heb dat ze ook dat weg scheren. Het is ook niet altijd even fris. U zult waarschijnlijk zeggen dat een ieder dat voor zich moet weten, maar wat is hierin normaal? Is het normaal als je het scheert, of hoor het echt bij een vrouw en moet je het laten zoals het is? Al begrijp ik dat je natuurlijk er wel voor mag zorgen dat je als je een badpak aan hebt, het we netjes uitziet.

Antwoord

Je moet je hele lichaam onderhouden en daar hoort dit ook bij. Soms kan het schaamhaar best wel lang worden of vrij breed groeien en dan mag je dat zeker bijwerken. Dat geldt zoals je zelf al zegt ook ten aanzien van badkleding.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

beharingscheren