Weinige intimiteit en seks

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Na vijf jaar huwelijk en twee kids staat onze relatie onder druk. Mijn partner wijdt dit aan de weinige intimiteit en seks. Ikzelf beaam dit, maar ben van mening dat dit ook z'n oorzaak heeft. Nu ben ik niet op zoek naar een antwoord op dit kip-ei verhaal, maar wel naar een oplossing. Is de beste en enige oplossing een afspraak met een seksuoloog of relatietherapeut? Mijn man geeft aan dat hij vanwege het sekstekort heel ongelukkig is. Ik kan die gevoelens beter naast mij neerleggen omdat ik minder behoefte aan seks heb. Wat te doen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Redactie Refoweb

  • Kerkelijke gezindte:
    Divers
  • Woon/standplaats:
    Divers
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Mailadres: vragen@refoweb.nl