App van de Herziene Statenvertaling

Herziene Statenvertaling / 5 reacties

Vraag

Komt er binnenkort een app van de Herziene Statenvertaling? Nu kan ik op mijn mobiel alleen de Statenvertaling of Het Boek lezen. Beiden vind ik niet ideaal.

Antwoord

Je kunt de pomegranate app aanschaffen (1,59). Daarop is de HSV beschikbaar, maar kost wel 14,99. Mogelijk komen er in de toekomst goedkopere versies, maar dat is nog niet zeker.

Reinier de Blois

Tags in dit artikel:

Herziene Statenvertaling (HSV)
5 reacties
haximo360
Zoek bij Apps op de term 'Bible'. Eén van de eerste heet 'Bijbel' en is van LifeChruch.tv. Voordeel van deze App is dat hij in de eerste plaats gratis is en bovendien ontzettend veel vertalingen kent. Deze versie is ook bezig met meerdere Nederlandse vertalingen, naar ik begrepen heb. Het kan uiteraard ook zijn dat je deze al hebt. Ik weet niet hoeveel Nederlandse vertalingen er op dit moment inzitten.
drernie
Is deze ook voor android beschikbaar?
haximo360
Ja, ook voor android!
drernie
Ik bedoelde eigenlijk de pomegranate app.
Swimmie
Ik gebruik Bible Reader van OliveTree op m'n android smartphone. Hierin heb ik verschillende gratis en gekochte vertalingen (SV, Het Boek, NBG, BGV en diverse duitse en engelse). De HSV is helaas nog niet hiervoor beschikbaar.
Ik heb er naar gevraagd en kreeg als antwoord dat hier wel aan gewerkt wordt. Dus daar wacht ik dan maar op.

Ik prefereer een versie die in Bible Reader te gebruiken is omdat je dan heel gemakkelijk kan schakelen tussen verschillende vertalingen en zelfs 2 naast elkaar kunt leggen. Fijn om tijdens de preek dingen snel te vergelijken enzo.