Cathechismusverklaring

Ds. A. Simons / 4 reacties

Vraag

Geachte dominee Simons. Is er geen mogelijkheid dat u een cathechismusverklaring uitgeeft? Dat zou voor veel mensen tot zegen zijn, denk ik. Kunt u soms een verklaring aanbevelen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Ik moet je helaas teleurstellen. Ik ben helemaal geen schrijver en heb mijn handen vol om zondags en doordeweeks het Woord te bedienen en alle mails en vragen te beantwoorden. Ik hoop en bid dat het levende Woord velen tot zegen mag zijn, ook voor jou.

Vriendelijke groet,
Ds. A. Simons

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Valburg-Homoet
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Bekijk ook:

Tags in dit artikel:

Heidelberger Catechismus
4 reacties
hoop
Het boek : "voor altijd getroost" van Ds van Heteren, ds P Roos en ds V/d Weerd is net uitgekomen. Koop dit boek : Neem en lees!
refoweb
Voor discussies over catechismus e.d. kun je terecht op ons forum.
Edmund
Gelukkig!

Ik begrijp niet waarom mensen altijd nieuwe catech.verklaringen wensen. Ga terug naar de bron. Schaf 'Het Schatboek' van Ursinus aan of een op dezelfde leestgeschoeide oudvader als ds. Van der Groe, dan weet je zeker dat je niet bedrogen wordt!

Dan kom je er gelijk achter dat in de meeste reformatorische kerken de gezonde leer ver te zoeken is.
Bert
@Edmund: graag nadere toelichting over wat er verkeerd is aan de leer en tliefst op het forum, ik zal alvast een topic openen!