Verantwoorde vegatest

prof. dr. M.J. Paul | Geen reacties | 02-06-2011| 15:30

Vraag

Ik tob al jaren met specifieke buikklachten rechts onder in de buik. Heb het hele reguliere medisch circuit doorlopen. Kan daar niet verder worden geholpen. Ik overweeg nu een zogenoemde vegatest te laten doen. Lees daar verschillende positieve reacties over. Ik wil echter per se niet in aanraking komen met behandelaars die ook vanuit het alternatieve oosterse circuit werken. Kunt u mij helpen aan adressen/praktijken die deze test uitvoeren, puur gebaseerd op de natuurgeneeskunde.


Antwoord

Het valt buiten mijn terrein om dergelijke behandelingen aan te bevelen en ook heb ik er moeite mee reclame te maken voor een bepaalde instelling/behandelaar.
 
In deze instelling werken christenen die niets met occulte praktijken te maken willen hebben.

Prof. dr. M. J. Paul

Lees meer artikelen over:

natuurgeneeskunde

Mis niks, abonneer je op onze WhatsApp en wekelijkse nieuwsbrief

Dit artikel is beantwoord door

prof. dr. M.J. Paul

  • Geboortedatum:
    13-03-1955
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Oegstgeest
  • Status:
    Actief
285 artikelen
prof. dr. M.J. Paul

Bijzonderheden:

-Eindredacteur Studiebijbel OT
-Senior docent Oude Testament (CHE)
-Deeltijd hoogleraar OT te Leuven (B)

Bekijk ook:

 

 


Dit panellid heeft meerdere artikelen geschreven
Geen reacties
Je kunt niet (meer) reageren op dit bericht. De reactiemogelijkheid is niet geactiveerd of de uiterste reactietermijn van 1 maand is verstreken.

Terug in de tijd

Pinksterconferentie in plaats van kerk

Stichting Opwekking houdt dit jaar haar diensten digitaal via internet en tv. Kan ik hier verantwoord naar kijken in plaats van zondags mijn eigen dienst?
Geen reacties
02-06-2020

Ik geloof, hij niet meer

Ik ben een jonge vrouw (begin 20) en verlangde al een tijdje erg naar een vriend/man om mijn leven mee te delen. Kort daarna raakte ik in contact met een oud-klasgenoot en het klikte heel erg goed tus...
2 reacties
02-06-2017

Nazaat van een Hugenoot

Ik lees wel eens op Refoweb dat mensen worstelen met het verlaten van hun eigen protestantse kerkgenootschap. Welnu, ik was geboortelid in de NHK en werd pas als 26-jarige gedoopt (in de RKK). Nu, 22 ...
1 reactie
02-06-2014
design website door design website by Mooimerk website-ontwikkeling door webdevelopment by Accendis hosting website door hosting website by STH Automatisering
Stel hier
een vraag