Pijnlijk bultje

dr. Nomen Nescio / Geen reacties

Vraag

Ik ben een meisje van 19 jaar en heb sinds twee dagen een heel pijnlijk bultje op mijn tepel. Opeens was hij er. Ik heb dit nog nooit eerder gehad en het doet echt heel erg veel pijn. Het bultje ziet eruit als een soort van ''tweede tepel''. Als ik erop duw, voelt het als een bultje. Wat zou dit kunnen zijn?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vragensteller,

Om deze vraag te beantwoorden zou ik het bultje gewoon moeten zien. Het verhaal klinkt vrij onschuldig, maar ik begrijp dat je je zorgen maakt. Bulten in de borst kunnen ook afhankelijk zijn van je cyclus en die verdwijnen doorgaans ook weer. Echter zoals ik al zei; ik kan hier geen diagnose aan verbinden als ik het niet gezien en gevoeld heb. Mijn advies is dan ook om hiermee naar je huisarts te gaan.

dr. Nomen Nescio

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    PKN (Hervormd)
  • Woon/standplaats:
    Nieuwegein
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    Arts/chirurg

Tags in dit artikel:

borst(en)bultmedisch