Citroensapafslankuur

drs. N. Wolswinkel / 5 reacties

Vraag

Is de citroensapafslankuur geoorloofd en werkzaam?

Antwoord

Deze kuur is zeker geoorloofd. Over werkzaamheid heb ik onvoldoende gegevens. Het valt niet onder de door dietisten geadviseerde methoden van afvallen.

Drs. N. Wolswinkel

Tags in dit artikel:

medisch
5 reacties
Catherine
Niet doen ! Mijn ,an heeft het 2 weken gevolgd, hij zag eruit of hij zeer ernstig ziek was ! Tuurlijk vermagerde hij, maar hij zag gewoon grauw.
Catherine
sorry, foutje: mijn Man !
Cloudsadmirer
En hoe snel kom je dan weer aan? Dat vind ik altijd de grap met zulk soort kuren.
Catherine
Heeeel snel !
floddertje
In mijn familie hebben we er ook ervaringen mee.
Kwaad kan het niet, maar afvallen doe je nauwelijks.
Zoals Catherine zegt, je komt inderdaad weer heeeeel snel aan!