Drang om ex te bellen

C. M. Chr. Rots - de Weger / 1 reactie

Vraag

Ik heb al heel lang geen relatie meer met mijn ex. Toch heb ik nog steeds de drang om hem te bellen. Ik moet hier echt van af, maar hoe?!

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Beste vraagsteller,

Een korte vraag. Een kort antwoord: doorgaan op de ingeslagen weg! Dus nìèt bellen. Deze ex is niet voor niets 'ex' geworden, toch? Liefde is ook keuzes maken, en die keuze hèbt u gemaakt. Al heel lang geleden! Wat allemaal niet betekent dat u er geen verdriet van zou kunnen hebben. Maar dat is een ander verhaal: u schrijft niet dat het probleem daar zit!

Een hartelijke groet,
Marijke Rots

C. M. Chr. Rots - de Weger

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Christelijk Gereformeerd
  • Woon/standplaats:
    Aalten
  • Status:
    Actief
  • Bijzonderheden:

    Marijke leverde op 25-05-2017 haar 1000ste antwoord in de vragenrubriek af. Lees hier het jubileuminterview.

    Bekijk ook:

Tags in dit artikel:

psychologie
1 reactie
Alphonsus
Waarom zou je dat willen? Wat is het nuttig effect van zo'n telefoontje.
Passé is passé.