Meeeters

A. Kwakernaak / 1 reactie

Vraag

Ik heb last van veel meeëters op mijn neus. Ik reinig mijn huid regelmatig, maar op mijn neus blijven ze gewoon terugkomen. Hoe kan ik er voor zorgen dat het in ieder geval vermindert of liever helemaal verdwijnt? Kan dit ook liggen aan eetgewoontes, veel (warm) douchen, enz.?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Meeëters zijn verstopte talgkliertjes. Het beste is de huid met lauw water te reinigen. Daarnaast heeft de huisarts ook middelen die dit kunnen verminderen. oa inderm, een dep-lotion. Dit middel werkt prima bij acne.

A. Kwakernaak

  • Geboortedatum:
  • Kerkelijke gezindte:
    Onbekend
  • Woon/standplaats:
    Moerkapelle
  • Status:
    Inactief
  • Bijzonderheden:

    huisarts

Tags in dit artikel:

acne
1 reactie
ariane
Jammer dat de leeftijd van de vragensteller er niet bij staat. Op de neus zijn het ook vaak vergrote porien met "vuil" uit de lucht,zeep resten van haren wassen etc. Na intensieve reiniging stomen ,warme doeken ,uitdrukken en een masker ziet het er vaak veel beter uit. Als je er geld voor hebt is een schoonheidsspecialist(e) een fijne oplossing,maar een goede drogist kan ook adviezen geven.