Schotse oudvaders

Ds. C.G. Vreugdenhil / Geen reacties

Vraag

Geachte dominee Vreugdenhil. Graag zou ik willen weten welke Schotse oudvaders u aan zou raden om te lezen?

Antwoord

Ik begrijp niet goed waarom deze vraag speciaal aan mij wordt gesteld. Het is echt een algemene vraag. Ik wil natuurlijk wel een paar namen noemen: de meest bekende zijn Thomas Boston, Ralph en Ebenezer Erskine, Andrew Gray, John Flavel, James Durham, Jonathan Edwards,  en vele anderen. Veel leesplezier in de vakantie.

Ds. C. G. Vreugdenhil

Lees meer artikelen over:

oudvader