Vruchtdragen voor Hem - ds. C.G. Vreugdenhil

Ds. C.G. Vreugdenhil / Geen reacties

Vraag

Aan ds. Vreugdenhil. Misschien een rare vraag, maar wij hopen op onze jongerenkring het eerste hoofdstuk van uw boek “Vruchtdragen voor Hem” te behandelen. Omdat we eerst wilden kijken of het geschikt is voor onze groep hebben we het voor degenen die het boek niet hadden het eerste hoofdstuk gekopieerd. Mochten we dat wel doen? Zitten er copyrights op het boek? Verder is het een heel mooi en leerzaam boek!!

Antwoord

Er zitten inderdaad kopierechten op dat boek. Jullie doel was natuurlijk goed. Je had het eerste hoofdstuk van mij ook wel digitaal kunnen krijgen. Het boek kost nog geen tientje, dus voor de kosten hoef je de aanschaf niet te laten. Veel sterkte en Gods zegen ermee.

Met vriendelijke groet,
Ds. C. G. Vreugdenhil

Tags in dit artikel:

boekenvrucht van de Geest