Bobbel achterin vagina

drs. N. Wolswinkel / Geen reacties

Vraag

Als ik met een vinger in mijn vagina ga, dan voel ik een bobbel. Kan het zijn dat ik dan mijn staartbeentje van mijn rugwervel voel? Ik schrok eerst erg en dacht dat het een tumor was. Maar kan het zijn dat ik dat kan voelen?

Antwoord

Wanneer de bobbel aan het einde van de vagina zit, en vast, maar niet hard aanvoelt, lijkt het me de baarmoedermond te zijn. Je staartbeentje is moeilijk te voelen vanaf die plek. Bij twijfel: laat je dokter het bekijken.

Drs. N. Wolswinkel

Lees meer artikelen over:

vagina