Is het raar, dat als je elkaar na een periode van tien maanden weer ziet, je gee...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Is het raar, dat als je elkaar na een periode van tien maanden weer ziet, je geen verliefdheid meer voelt? Wij zijn een stel dat lang verkering heeft gehad, en waarvan de verkering is uit geweest, maar nu na tien maanden is het weer aan. Kunt u hierop antwoord geven?

Antwoord

Ik heb al vaak geschreven dat liefdesgevoelens voor elkaar veel belangrijker zijn dan verliefdheidgevoelens. Verliefdheid dient er alleen maar voor om twee vreemde mensen bij elkaar te brengen en daarna gaat verliefdheid over in liefde. Eigenlijk kenden jullie elkaar al heel goed en dan zijn verliefdheidgevoelens niet meer zo noodzakelijk. Hoewel er toch wel iets geweest moet zijn dat jullie na tien maanden weer bij elkaar zijn gekomen.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verliefdheid