Verkeringen gaat vaak uit en er zijn ook veel verkeringen die weer aangaan na ko...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Verkeringen gaat vaak uit en er zijn ook veel verkeringen die weer aangaan na kortere of langere tijd. Hoe kan dat? Hoe kan het dan toch weer goed komen?

Antwoord

Het is niet niks als twee mensen in een verkering naar elkaar moeten toegroeien, dat ze van twee mensen apart samen één gaan worden. Dat gaat nooit zonder slag of stoot. En soms zijn er dan momenten dat het even echt niet goed gaat, dat het beter is dat het dan uitgaat. Beiden kunnen dan apart over een en ander nadenken en zo kun je soms ook de goede dingen van elkaar alsnog gaan inzien en bovendien ook eigen fouten verbeteren. Zo kun je dan toch weer naar elkaar gaat verlangen. Je hebt de relatie dan als het ware alle gereset en zo kun je dan een hele nieuwe frisse start maken. Ik denk trouwens  dat van bijna alle stellen die gaan trouwen de verkering wel eens voor kortere of langere tijd uit is geweest.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkering