Ik begrijp dat ds. Goudriaan niet op een ellenlange discussie zit te wachten (ik...

Ds. M. Goudriaan / Geen reacties

Vraag

Ik begrijp dat ds. Goudriaan niet op een ellenlange discussie zit te wachten (ik ook niet) maar ik zou toch graag een antwoord hebben op de vraag die ik gesteld heb. Ik vind het opmerkelijk dat deze vraag niet beantwoord wordt en gezegd wordt dat daar al genoeg over gediscussieerd is, terwijl ik erg met deze vraag zit. Hopelijk komt er nog een antwoord.

Antwoord

Die kans is niet erg groot. De gestelde vragen zijn allereerst doorspekt met een eigen visie op de PKN. Daarnaast zijn al deze vragen al uitgebreid en evenwichtig aan de orde geweest in deze vragenrubriek. Zie ons archief. Alleen indien er een nog niet eerder behandeld aspect wordt aangedragen, sturen we de vraag door.

Als de vraag inderdaad een zaak van het geweten is, is het altijd mogelijk om via http://www.detelefoongids.nl/ het telefoonnummer van ds. Goudriaan op te zoeken en hem persoonlijk te benaderen.

Hartelijke groet,
Redactie Vragenrubriek