Is het normaal dat je wanneer je een verkering hebt uitgemaakt een half jaar ern...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Is het normaal dat je wanneer je een verkering hebt uitgemaakt een half jaar erna nog wil weten waar je vriend uit hangt en hem constant probeert te volgen? Ik heb dit namelijk heel sterk en denk nog iedere dag aan hem. Vooral in de weekenden kan ik hem sterk idealiseren en lijkt het alsof ik hem heel erg mis. Het is nu al een poosje geleden dat ik hem ontmoet heb en zou hem graag zien en met hem praten, maar op het moment dat ik hem zie dan voel ik weer zo weinig. Wat kan dit zijn?

Antwoord

In ieder geval voel je je nog sterk aan hem verbonden anders zou je er niet zo mee bezig zijn. En als je ooit eens met iemand verkering hebt gehad, houd je natuurlijk altijd (in gedachten) wel iets met die persoon, want je hebt immers toch samen maar verkering gehad. Maar als je hem ziet, dan valt hij je kennelijk toch weer tegen want dan voel je zo weinig. Hoe zou je het vinden als je hem ineens met een meisje zou zien? Hij heeft de leeftijd dat hij toch zomaar verkering kan hebben. Zou je dat erg vinden of zou het je opluchten?

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkering