Verliefd op het andere meisje

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ken al jaren een leuk meisje, waar ik erg verliefd op was/ben! Na een tijd heb ik haar gevraagd of ze verkering wil. Maar toen wilde ze niet omdat ze nog op school zat. Nu heb ik al een jaar verkering met een lief meisje, maar ik ben nog best verliefd op het andere meisje. Ik dacht dat dat na een tijdje wel over zou gaan. Maar nu kunnen het meisje en mijn vriendin goed met elkaar opschieten. Ik durf niet aan mijn vriendin te vertellen dat ik nog best verliefd ben op het andere meisje. Ik weet er ook niet goed raad mee, aangezien dat andere meisje soms raar tegen mijn vriendin doet en ze soms dubbelzinnige opmerkingen maakt. Dat geeft me erg het gevoel dat het andere meisje me toch wel zit zitten. Hoe kan ik hier het beste mee omgaan?

Antwoord

Je zit inderdaad in een lastig, ingewikkeld parket. Je moet voor jezelf eerst heel duidelijk weten met wie je nu echt verkering wilt hebben. Als dat je huidige vriendin is, dan moet je ook echt voor haar gaan. Als je vindt dat je toch liever met dat andere meisje verkering zou willen hebben, dan moet je het eerst met je huidige vriendin uitmaken, een tijdje wachten en dan kun je pas weer met dat andere meisje verkering gaan krijgen.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkeringverliefdheid