Beste Ds. H.H. Klomp. Dank voor uw reactie op mijn vraag (26 okt.), maar ik heb ...

Ds. H.H. Klomp / Geen reacties

Vraag

Beste Ds. H.H. Klomp. Dank voor uw reactie op mijn vraag (26 okt.), maar ik heb wel eens geprobeerd om via via te zeggen dat ik helemaal niet op deze ouderling verliefd was. Daarop reageerde hij niet. Tegen iemand anders had ik het ook gezegd, en diegene wou wel proberen een gesprek voor mij te regelen, maar hij heeft daar ook niet op gereageerd. Als ik hem (de wijkouderling ) nu een mailtje zou sturen, zou hij daar toch niet op reageren. Ik zou dolgraag echt wel eens een keer willen weten wat er nu precies bij hem aan de hand is, zodat dat we normaal tegen elkaar kunnen doen en elkaar niet meer hoeven te ontlopen. Maar ik durf hem ook geen mailtje meer te sturen, omdat ik weet dat hij geen contact meer wil. Heeft u misschien nog een andere oplossing?

Antwoord

Beste vragenstelster, het is denk ik het beste dat je een neutraal persoon uit de gemeente inschakelt om dit voor jou te regelen, nu het je zelf niet lukt. De verhoudingen moeten open zijn, zodat je -als je wilt- je verhaal kwijt kunt. Hopelijk slaag je erin een voor beide partijen betrouwbare bemiddelaar te vinden.
Gods zegen toegewenst.

Groetend ds. H. H. Klomp