Samen boek lezen

Redactie Refoweb / Geen reacties

Vraag

Ik heb nu een relatie van anderhalf jaar. Bijna direct zijn we begonnen met samen Bijbellezen en bidden. Dit vinden we heel waardevol. We gebruiken hierbij ook vaak een dagboek of een ander boek met Bijbelse zaken. Alleen vinden we het uitkiezen van zo'n boek best lastig. Waar let je dan vooral op? Hebben jullie boekentips?

Antwoord

We zouden je graag de zeer toegankelijke en praktische boeken van ds. Vreugdenhil willen aanbevelen. Die zijn gericht op jonge mensen. Hieronder wat hoofdstukken die ds. Vreugdenhil meestuurde met een antwoord, zodat je een idee kunt krijgen.

Verder kun je ook nog wat tips vinden onder de tag 'Boeken'.