Wat is een geschikte leeftijd voor verkering? Voor je 18e vindt u niet goed. Wat...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Wat is een geschikte leeftijd voor verkering? Voor je 18e vindt u niet goed. Wat zijn uw redenen daarvoor? Mijn ouders zijn er namelijk ook tegen om zo jong verkering te hebben, maar de redenen van hen weet ik niet. Als ik er naar vraag gaan ze op een ander onderwerp over! Het is misschien raar, maar soms verlang ik echt naar aandacht van een jongen! Hebben meer meisjes van 15 dit? En hoe komt dat? Alvast heel hartelijk bedankt!

Antwoord

Sorry, ik heb nooit gezegd dat ik verkering voor je 18e niet goed zou vinden. Wel vind ik het voor de mensen zelf jammer als ze al zo jong verkering hebben. Je bent nog zo in ontwikkeling en het is ook fijn om tijd te hebben voor het volgen van een beroepsopleiding of studie. Als je al zo jong verkering hebt, ben je meteen ook al zo gebonden, terwijl het ook zo goed is om je nog te ontwikkelen.

Ik vind 15 jaar om verkering te krijgen, echt heel jong. Je schrijft zelf dat je zo verlangt naar aandacht van een jongen. Dus jij wilt dat die jongen aandacht voor jou heeft en wat wil jij zijn voor een jongen? Het moet toch een wisselwerking zijn. Als je echt van iemand houdt, wil je die ander gelukkig maken en ben je niet alleen bezig met het krijgen van aandacht.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

verkering