Pil als medicijn tegen acne

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag over de pil! Mag je de pil gebruiken voor je huwelijk als medicijn tegen acne? Ik stel deze vraag ook vooral omdat je vaak hoort dat de pil een inbreuk pleegt op de cyclus die door God zo ingesteld is! Word je hormonenhuishouding hierdoor erg ontregeld?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Inderdaad is het zo dat acné heel goed reageert op de Diane pil. Je hormoonhuishouding wordt door de "pil" niet ontregeld. Zodra er met de "pil" wordt gestopt, neemt het lichaam het zelf weer over, net zoals dat in de natuurlijke situatie na een zwangerschap weer gebeurt.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten

Tags in dit artikel:

acnede pil