Ik 13 en hij 18

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben 13 jaar en een jongen van 18 (erg aardig en lief) wil verkering met mij. Wat moet ik doen?

Antwoord

Je schrijft dat hij verkering met jou wil, maar hoe sta jij er zelf eigenlijk tegenover? Eerlijk gezegd vind ik 13 jaar wel heel erg jong om al verkering te krijgen. Als ik jou was, zou ik het liever in de vriendschapssfeer willen houden en dan kun je in de loop van de tijd zelf zien of het basis genoeg heeft om het verkering te laten worden.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

leeftijdsverschil