Herbalife

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb een vraag over het afslankmiddel Herbalife. Zitten er nadelen aan het gebruik van dit product (behalve de prijs dan)? Het gaat er om of je er lichamelijke klachten van kunt krijgen?

ADVERTORIAL

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

In Egypte is het steeds lastiger om rond te komen. Voedselprijzen rijzen de pan uit. U kunt het verschil maken door een voedselpakket voor een gezin van Egyptische christenen te kopen, die wij uitdelen ter plaatse. Heel praktisch willen we hiermee handen en voeten geven aan de opdracht van God om de armen te voeden.

Doet u mee?

Geeft u Egyptische christenen een Pasen om nooit te vergeten?

Antwoord

Helaas weet ik heel weinig van alternatieve geneeswijzen af. Er zijn zoveel soorten en mogelijkheden dat dat op zich al een hele studie vereist om er een beetje in thuis te raken.

Alie Hoek-van Kooten

Alie Hoek - van kooten