Met baas naar bed

Ds. C. den Boer / Geen reacties

Vraag

Ik ken iemand die met haar baas naar bed gaat. Hij woont samen. Zij is verliefd op hem. We praten er samen veel over, ik weet niet hoe ik haar kan helpen. Ze wil niet met anderen hierover praten en ook niet met haar baan stoppen.

Antwoord

Als jij hier veel over praat met haar, heb jij de taak om haar duidelijk te maken, dat zij geen vrede in haar hart kan hebben. Schaam, je niet om haar duidelijk te maken, dat zij in zonde leeft en zo niet voor God kan verschijnen. Zij zal de man over wie het hier gaat, resoluut vaarwel moeten zeggen, al is hij duizend keer haar baas. Laat ze breken met dit zondige leven. Met haar baan stoppen, is geen oplossing. Ze moet het haar baas zeggen dat zij zich niet meer door hem wil laten misbruiken.

Refowebpastor

Lees meer artikelen over:

overspel