(...) je moet jezelf toch wel gelukkig voelen? Wat zijn nu echt redenen om een v...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

In veel antwoorden op vragen over verkering komt eigenlijk naar voren dat je een verkering niet zomaar moet uitmaken. Maar je moet jezelf toch wel gelukkig voelen? Wat zijn nu echt redenen om een verkering uit te maken?

Antwoord

Ik zal enkele redenen noemen. Als je er bijvoorbeeld steeds meer tegen opziet naar die ander toe te gaan en blij bent als die persoon weggaat. Als je dat eens af en toe hebt, is dat trouwens normaal. Als je je niet veilig voelt bij de ander, geen dingen samen kunt delen. Als je het geloof niet samen kunt delen. Als je om het minste of geringste steeds weer ruzie hebt enzv. Dus als in een relatie het negatieve sterk overheerst. Als je niet naast elkaar, maar steeds tegenover elkaar staat en zeker als je niets meer voor die ander voelt, is dat een reden om het uit te maken.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verkering