Ik ben heel erg verliefd op een jongen van mijn werk, maar zelf krijg ik niet ec...

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik ben heel erg verliefd op een jongen van mijn werk, maar zelf krijg ik niet echt hoogte van hem wat hij voor mij zou voelen. Hij gaat ook leuk met alle andere collega's (meiden) om, maar als ik alleen met hem ben kunnen we ontzettend leuk en gezellig kletsen. Als ik door de zaak loop roept hij ook vaak mijn naam (zo iets van: je bent mijn meisje, enz), maar ik weet niet of hij wat voor mij voelt. Ik ben heel bang om hem te laten voelen dat ik wat voor hem voel omdat ik niet zeker weet dat hij ook iets voor mij voelt. Hoe moet is dit aanpakken? Soms gaat hij onwijs leuk met mij om, maar soms ook weer heel normaal en groet me alleen, meer niet. Voelt hij ook iets voor mij?

Antwoord

Dat is moeilijk  te zeggen. Ik denk dat het op zich een spontane jongen is die het ene moment heel leuk tegen je doet en even later weer gewoon. Dat maakt het voor jou zo moeilijk om er achter te komen of hij ook echt wat voor jou voelt. Je zou hem eens op dezelfde manier kunnen benaderen als dat hij jou doet. Je kunt toch ook eens lachend tegen hem zeggen dat je hem graag mag. En kijken hoe hij dan reageert.

Aan de andere kant dus ook wel moeilijk als iemand zo ‘leuk’ met iedereen omgaat. Dan is het veel moeilijker om er achter te komen wat iemand dan speciaal voor jou voelt. Als hij in de loop van de tijd toch niet meer toenadering zoekt, vrees ik dat het voor hem niet echt veel meer dan “gewoon leuk en gezellig doen” betekent.

Alie Hoek-van Kooten

Lees meer artikelen over:

verliefdheid