Kleine tepel

Alie Hoek - van kooten / Geen reacties

Vraag

Ik heb een kleine tepel. Ik ben 19 jaar. Kan deze nog veel groeien? Of kan ik de groei ervan op een of andere manier stimuleren? Ik schaam me voor mijn vriend. Hij heeft nu mijn borsten nog niet gezien, maar als hij ze te zien krijgt is het echt niet mooi. Wat ik eigenlijk juist wel graag wil.

Antwoord

Je schrijft dat je een kleine tepel hebt. Ik denk dat je bedoelt dat beide tepels aan de kleine kant zijn en niet dat de ene tepel normaal van grootte is en de ander kleiner is. Als een vrouw nog geen kind heeft gezoogd, heeft ze heel vaak kleine tepels. Daar zou ik echt niet teveel over inzitten want dat is heel normaal.

Alie Hoek-van Kooten

Tags in dit artikel:

borst(en)