Jongerenavonden in Doorn

Ds. C.G. Vreugdenhil / Geen reacties

Vraag

Een vraag aan een predikant van de Ger. Gem. Ik weet niet zo goed wat ik met de jongerenavonden in Doorn aanmoet. Ik vind de avonden eigenlijk fijn, maar vind ze ook wel weer wat te vrij in hun woorden en geloof. Ik kom er voor mezelf niet zo uit wat ik nou wil en wanneer het gevoel ophoudt in je geloof.

Antwoord

Beste jonge vriend, ik kan het eerste deel van je vraag niet beantwoorden omdat ik nog nooit bij zo'n jongerenavond ben geweest.

Wat het slot van je vraag betreft over geloof en gevoel, kun je een hoofdstuk uit een door mij geschreven boek over bevinding dat gaat over geloof en gevoel opvragen bij via vragen@refoweb.nl. Ik denk dat je daar voor je vragen op dit gebied wel wat een kunt hebben.

Hartelijke groet en veel wijsheid toegewenst,
Ds. C. G. Vreugdenhil

Lees meer artikelen over:

jijdaar